باز هم پای دایی به باخت پرسپولیس کشیده شد!


یزدفردا: لیدرهای باشگاه پرسپولیس با انتقاداتی تند نه تنها نوری بلکه شماری دیگر از بازیکنان این تیم را مورد اتهام قرار دادند: "چرا پنالتی را گل نکردی، تو آدم دایی هستی، 8 بازیکن پرسپولیس راه‌آهنی هستند، شما بی‌غیرتید، شما لیاقت این تیم را ندارید."


به گزارش مشرق، در دربی 71 هواداران پرسپولیس از دقیقه 78 به بعد علی دایی سرمربی فصل گذشته این تیم را تشویق کردند، که قطعا این موضوع به مذاق کاشانی و استیلی خوش نیامده است.


البته این شعار ها چیز جدیدی نیست، نتایج ضعیف پرسپولیس در این فصل باعث شده، بارها و در ورزشگاه های مختلف کشور نام علی دایی در حضور حمید استلی فریاد زده شود و هواداران پرسپولیس در تمام نقاط ایران پس از نتیجه نگرفتن تیم شان "شعار حیاکن؛ رهاکن" را نثار حبیبکاشانی و سرمربی این تیم کنند.


اما شکست در دربی روایت دیگری دارد و هواداران پرسپولیس هرگز با این موضوع کنار نمی آیند و این نکته را کادر فنی و مدیریت این باشگاه به خوبی درک کرده اند پس برای فرار از بار سنگین این شکست باید راه چاره ای اندیشیده می شد!


پس از درگیری های دنباله دار دایی و کاشانی به نظر می رسد بهترین زمین برای انداختن توپ در آن، زمین علی دایی است اما این بار با تاکتیک و سیستم جدید!


شلیک توپ به زمین دایی از تمرین امروز پرسپولیس کلید خورد و لیدرهای این باشگاه که سابقه درگیری هایشان با دایی و البته روابط شان با کاشانی برای همه روشن شده این بار هم نقش اصلی این بازی را بر عهده گرفتند.


اولین جلسه تمرینی پرسپولیس بعد از دربی از ساعت 10:30 امروز در زمین درفشی‌فر آغاز شد. از همان دقایق ابتدایی شروع تمرین همه چیز غیرعادی شد. حضور چند لیدر پرسپولیس در محل تمرین و گلایه‌های آنها از محمد نوری که پنالتی را مقابل استقلال از دست داد، جو تمرین را به هم ریخت و باعث شد چند دقیقه همه چیز تحت تاثیر این حواشی قرار گیرد.


لیدرهای باشگاه پرسپولیس پا را فراتر گذاشته و با انتقاداتی تند نه تنها نوری بلکه شماری دیگر از بازیکنان این تیم را مورد اتهام قرار دادند: "چرا پنالتی را گل نکردی، تو آدم دایی هستی. 8 بازیکن پرسپولیس راه‌آهنی هستند. شما بی‌غیرتید. شما لیاقت این تیم را ندارید."


با این حال انتقادات لیدرها تمامی نداشت و باعث شد محمد نوری به سمت آنها برود که کاپیتان سرخپوشان وساطت کند. علی کریمی خطاب به لیدرها گفت که پنالتی 50-50 است و کسی حق بی احترامی به بازیکنان و نوری را ندارد.


به نظر می رسد یکی دیگر از طرح هایی که در گذشته با همکاری لیدرهای بزن بهادر باشگاه پرسپولیس انجام می شده در حال شکل گیری است و این بار که علی دایی حضور فیزیکی در یک طرف دعوا ندارد! باز هم پای او در میان است و به گفته لیدرها این بار آدم های او نقش بازی می کنند!


حالا "بی غیرتی بازیکنان منتسب به دایی" مهمترین عامل شکست پرسپولیس به استقلال نمایش داده می شود تا مقصران اصلی شکست بتوانند از زیر بار مسئولیتی که متوجه آنها است شانه خالی کنند، طرحی که گذشت زمان نشان خواهد داد، موفق می شود و آیا افکار عمومی هواداران پرسپولیس اصل موضوع را فراموش می کند یا نه.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا